Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller ska jag komma tillbaks om 5 minuter?

-
-
-
Kollade igenom lite bilder, och hittade den här.
 
 
När vi letade häst så såg jag Prince på hastnet. Dels så vet jag att först tyckte jag att hans namn var fint och sen tyckte jag att han var fin. Han var typ den enda hästen jag kollade på faktiskt, haha.
Väldigt fin, men när vi väl var påväg dit så vet jag att det första jag tänkte om honom var; fyfan vad stor han är.
Hahaha, jag kan inte påstå att det gick bra på provridningen. Vi hade med oss transporten ifall att, och ja, det gick skit, han ville inte direkt lyssna på mig när jag red, slet sig 2-3 gånger vid lastningen. 
Någon vecka efter att han varit hos mig började han stanna, ville inte gå ut, sedan började han stegra, och jag kunde knappt rida ut med honom själv. Jag erkänner det, jag ångrade det nästan. 
Men nu går han överallt för mig, han är som en bästavän och jag kan inte vara lyckligare. Aldrig att jag vill leva utan honom!
Min älskade älskade Prince.
 
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0