You cant expect me to be fine, I dont expect you to care

Hallojs!
-
Idag var ju som sagt Boda Borg i skolan.
Kimman, Fanny, Ajla och jag var en grupp - 7  stämplar, ohyeah ;)
Jaja, sen när jag kom hem så blev det Värnamo. Shoppade lite till skolavslutningen, lösnaglar ( HEHE ) och ett linne då jag inte vill ha min konfaklänning, det känns liksom "för fint" eftersom att vi typ bara sitter och kollar på sommarshowen. Visar på Fredag, hehe.
Nu sitter jag här och lyssnar på äkta fjortismusik, haha.. Äsch!
Jaja, ska rida lite senare men självklart så har jag glömt alla ridkläder och sånt hos mamma, men äsch.
Imorgon ska jag CYKLA till flaten, det är väl typ 2 mil eller någonting? Okej, kanske mer eller mindre, har ingen aning men det är jobbigt iallafall. Haha.
Jaja, vi hörs sen, puss!


snodde bild från Kimman, hehe, bild från bussen.
( Tönt busschaufför, vi fick inte sitta där bak vägen hem för vi var för stökiga.. PALLAA !!! -.-' )

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0