n0000lifer!

ALLMÄNT:
Har du pojkvän/flickvän? – nej
Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - nej
Har du kramat någon 2011? – ja
Har du hatat någon 2012? – hata är ett starkt ord, så nej men ogillat någon jävligt mycket
Har du sagt ”Jag älskar dig” till någon 2012? – ja
Är du kär nu? – nej
Kan du vissla? – ja
Gillar du att mysa? – gör jag väl
Vad har du för ögonfärg? – blåa
Gillar du någon just nu? – inte direkt
Röker du? – nej
Snusar du? – nej
Knarkar du? – nej
Är du kräsen? – ja
Blond/brunett? – brunett
Stjärntecken? – vågen
Husdjur? – häst kanin katt
Beskriv ditt hår? – halvlångt, ljusbrunt och platt just nu
Vad har du på dig just nu? – pyjamas ftw
Har du något i håret just nu? – spänne
Öl eller cider? – cider
Saknar du någon just nu? – ja
Vad är klockan just nu? – 20.16
Vad har du för status på msn just nu? – online
Har du skurit dig nån gång? – inte med mening
Har du fräknar? – nej
Cola eller Cola Light? – cola
Favorit tv-serie? – OTH eller TVD
Vilken är din favoritglass? – venne

Har du gråtit efter att du varit hos frisören? – nej

Blir du full varje helg? – nej
Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? -nej, här är vi originalet.
Kan man få ditt nummer? – beror på vem man frågar ;)
Har du någon gång önskat att du var någon annan? - har jag nog
Vänster eller högerhänt? – höger
TIO FRÅGOR OM KÄRLEK:
1. Har du nånsin varit kär? – ja
2. Tror du på kärlek? – ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – nej
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – uww
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – tror jag inte
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – nej
7. Har du nånsin varit kär i någon utan att tala om det för honom/henne? – nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – inte direkt
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? – Hur ska jag veta det om den är hemlig?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Kanske det, om inte så intresse

TIO ANTINGEN ELLER:
1. Kärlek eller pengar? – kärlek
2. Cider eller öl? – cider
3. Dag eller natt? – beror på
4. One night stand eller förhållande? – förhållande
5. Tv eller internet? – internet
6. Pepsi eller cola? – cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? – beror ju på sällskapet

9. Telefonkontakt eller face to face? – beror på vem man snackar med!

10. Bilddagboken eller Facebook? – facebook

TIO HAR DU NÅGONSIN:
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? – nej, jag har inte smitit ut men ah haha
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? – nej inte direkt
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? – Ångra aldrig det du gjort, ångra det du aldrig gjorde! ( ;) ) men ja.
4. Har du nånsin hoppat bungy jump? – nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? – ja

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? – haha nej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – ja
8. Har du nånsin gått på bio ensam? – nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? – ja
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? – haha om jag har

NÅGRA FLER OINTRESSANTA FRÅGOR:
1. Har du häst? – världens bästa också!
2. Har du katt? – ja

3. Har du hund? – nej
4. Gillar du ormar? – ja
5. Gillar du spindlar? – nej fyfan dö
6. Röker du? – nej
7. Är du oskuld? – ja
8. Snusar du? – nej
9. Har du testat droger? – nej
10. Max eller McDonalds? – maccedonken
11. När kramade du någon sist? – kommer inte ihåg
12. Saknar du någon speciell person? – ja
13. Har du svårt för att bli kär? – ja
14. När kysste/hånglade du med någon sist? – haha, vi säger att min häst räknas nu va ;)  annars längesen
15. Ångrar du det? – gjort är gjort
16. Är du singel? – ja ftw!
17. När fick du senast en komplimang? – vet inte

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? – ja
Hånglat med fler än 50 pers? – nej , äckligt vafan
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? – nej
Gjort något riktigt dumt? – haha tror inte det
Gjort något du verkligen ångrar? – har jag väl
Åkt ambulans? – ja
Gjort nåt olagligt? – ja
Blivit polisanmäld? – nej
Slagit ner någon? – haha, önskar att jag hade ;)
Skämts över dina föräldrar? – OM JAG HAR !! Omg pinsammaste ever.
Skämts över dig själv? – ja
Sagt jag älskar dig och menat det? – ja
Varit kär? – ja
Är du ensam nu? – ja
Vill du ha barn? – ja fast inte nu

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? – jag  ;)
Såg dig gråta? – vet inte gråter inte inför andra, ensam är stark blablabla. vet inte
Fick dig att gråta? – inget jag skriver här
Du delade en cigg med? – ingen, röker fan inte
Skällde på dig? – haha mamma every time

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? – nej
Kramat någon? – ja
Pussat någon? – nej, om man bortser från min häst
Köpt någonting? – ja
Sjungit? – ja
Saknat någon? – ja



Tjalalalalala, nu ska jag sova och min data har damp! :( Ska stå ut dagen imorgon också, sen är det helg! Sen en vecka till sen påsklov, fattar ni eller?! Hur skönt som helst. Laura ska komma hit då också, längtar! :')


Min älskling! Ryser när jag ser denna bilden, seriöst så himla fin är han. Får se om jag hinner rida imorgon, hoppas det. Ska fira mamma och Moa, Moa fyller år på söndag och mamma imorgon men dem drar ju till Idre så kan inte fira dem då.

Jaja, vi hörs imorgon, om min data lever då.

//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0