Lite sanningar om mig själv

* Jag har svårigheter att vara ute och gå när det är mörkt ute.
Inbillar mig hela tiden att jag ser och hör saker, hehe töntigt, men är lite mörkrädd så jag får panik. :(
Väntar bara på att tjejen i The Grudge kollar igenom en bilruta som åker förbi, haha. Nej, den skräckfilmen satte djupa spår i mig, lär fan aldrig sluta tänka på det, får typ panik av att bara kolla på bilderna haha.
 
 
* Jag äter inte ägg-gula.
Så varje gång jag gör ägg jag jag bort det, hehe.
 
haha google bild, lol.
 
* Jag är hellre instängd i ett rum med 20 ormar än med 1 mus. 
Haha, finns fan inte ord att förklara hur mycket jag hatar dom små fanskapen. dö
 
 
* Jag har inte en aning om vilken linje eller skola eller något jag ska gå i nu efter 9:an.
Börjar få lite panik, men har verkligen ingen aning haha. :(
 
 
* Jag har aldrig varit i ett slagsmål. ( Iallafall dom närmsta åren ;) )
Och lär inte vara heller. Jag undviker bråk så mycket jag kan, haha är inte så mycket för all drama, tjejer emellan tänker jag på nu. ;) Men det är klart, retar man upp mig så kan man ju inte förvänta sig att jag ska vara vänlig mot den personen. haha. :) Men hade liksom aldrig kunnat vara med i ett gäng och ställt en person i ett hörn och typ gått på den, med både ord och slag osv, ni fattar. Nej usch!
 
 
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0