Shit happens. I mean, look at your face.

Godmorgon!

Asså jag HATAR när folk väcker mig. Idag kunde ingen hållakäften, mamma ringer dessutom om stallet och sen kommer min bror in och säger att jag måste tvätta bilen.. Och tar min hårddisk och gömmer den för jag sa inte nu, wtf? Blev sådär arg så att man blir gråtfärdig, mitt morgonhumör är inte det bästa.
Tro fan att jag har huvudvärk ofta eftersom jag inte får sova ?!
Nu är jag arg och ska ner och äta frukost, mat gör mig lugn. Sen blir det tvätta bilen och stallet.
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Eliiiiizabeth

Sv: Klart vi är, hihi :*
Åh och det bästa är att Robert är med i den filmen dööööör<3

2012-11-24 @ 13:54:42
URL: http://elizabethsandramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0