Syster. ♥

Mys med syster, var uppe en sväng innan hos mina fina hästar också.
Upp klockan 9 imorgon, har lovat att ge henne "ridlektioner", eller ah, ska lära henne att rida lite ordentligt, hahaha, jo men tjena, hon fick rida Prince för ett tag sen, liten tjej eller?
 
Aja, bjuder på lite egosar och bilder på min finfina syster! ;)


 
Har sån tur att min häst faktiskt lever upp till sitt namn och är en prins, en riktig gentleman! Haha, det är så roligt att han är så snäll mot småbarnen att dom kan rida honom nästintill själv, sen är man ute och busar med honom och då klarar jag knappt av honom.. Haha buse!
 
//Sofie

 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Thulin!

Sååå söta båda två! <3

2012-12-01 @ 02:08:14
URL: http://www.wordress.idelide.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0