Tidsfördriv.. hehe

Namn: Sofie
Ålder: 15
Längd: 1.55 typ
Sko-storlek: 36
Född: Sverige/värnamo 
Bor:kulltorp
Gör just nu: detta

Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: bjuder på mig själv, snäll, finns alltid där för mina vänner
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: dömer folk jättelätt, dåligt tålamod och mitt hjärta och min hjärna vill olika saker, hihi
Vad är du rädd för: spindlar & möss
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: mina långa ögonfransar ihihih.
Det roligaste jobbet du haft/har: hc
Har du körkort och egen bil: Nej 
När tog du ditt körkort: -
När grät du senast: några dagar sen, sad movie u know.
När skrattade du senast: innan
Vem åkte du bil med sist: farfar hihi
Vem åt du mat med sist: robin och agnes
Vem sov du hos sist: silvia 
Vem sov hos dig sist: emma amela alice elin silvia selma willy benny kenny edin philip d philip b manat casper , adam a, simon , hahah lol halva sverige typ, har säkert glömt någon nu men äsch

Vad var du rädd för när du var liten: alla monster ( haha svär, såg scary movie 3 när jag var liten, har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv , fyfan )
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: prinsessa
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: om man inte räknar liten så 1-2 kanske
Värsta smärtan du råkat ut för: troligen klämt av 1-2 cm av mitt finger. 
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min data, min iphone. men levande, haha lol min katt :s
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: fuckade upp personer
Har du någonsin sportat: Ja
Någon du ser upp till: edin, han är så lång. ( haha inside skämt, vet inte )
Vad finns alltid i din handväska: använder aldrig handväska ;Ppp
Har du varit utomlands någon gång: Jaa
Vilken plats var finast: Mmmm thailand
Största stad/städer du varit i: bangkok kanske, fan vet jag 


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej för fan

Rökt: testat har väl alla och nu vet jag att man inte är så dum och gör det igen haha
Snusat: neeeej usch
Druckit: ja
Har du piercing eller tatuering: bara i öronen då
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: som mk ( hahaha, få personer lär förstå ;) ). nej vet inte
Finaste komplimang du fått: fan vad ful du är idag. ( haha , skämt, jag vet inte ) 
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Jaapp
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: mjaow
Har du någonsin fejkat en orgasm: all the time! haha nej.
Hur många sex-partners har du haft: 35, kanske 36? haha lol inga
Har du någonsin gjort något kriminellt: kanske
Har du snattat: När jag var liten isf haha

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: båda
Hamburgare eller pizza: Pizza 
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: hund
Aftonbladet eller expressen: båda suger .|.
McDonalds eller MAX: McDonalds
Vin eller Öl: båda smakar as haha

Charter eller skidsemester: bööö
Sverige eller Utlandet: utlandet
Sport eller nyheter: nyheter
Hockey eller fotboll: fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: båda
Sommar eller vinter: sommar
Vår eller höst: vår 
Flyg eller tåg: flyg
Bil eller buss: Bil, men är man många så är det roligare med buss


lite sådär oseirösa egobilder , gamla som nya 
Världens finaste
 
//Sofie

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0