Breathe me

Godmorgon!
 
Jag älskar att sova. :')
Haha, när jag skulle stiga upp innan så somnade jag om, vem kommer 15 minuter senare och väcker mig? Lilla Kiwi, fan vad bäst hon är. Hon har sovit hela natten jämte mig, mysigt att slippa sova forever alone liksom. ;)
 
När jag väl kom till stallet så slog jag på dörren as länge så alla jävla råttor och as skulle gömma sig.. Går in hos Prince och ser typ 5 stycken döda möss i hans vattenskål, fyfan vad äckligt. Rätt åt jävlarna att dom drunknade!! Sen såg jag en levande som virrade runt, haha mitt hjärta stannade asså.. Jag skrek, flög ur Prince box och började gråta. Sen vågade jag knappt gå in igen, haha.. Bra Sofie! Jättemodigt, verkligen..
Ska anlita en mössmördare som dödar fanskapen! Fast sen när dom är döda tycker man synd om dom.. :(
 
Idag får vi se vad som händer, har ju kollat klart på 90210.. Men nu kommer mamma och tjatar, pusshej
 
 
hihi, min katt har stora ögon :')
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0