When life gives you a hundred reasons to cry, show life you have a thousand reasons to smile.

 
 
Haha, Prince var kaos idag! 
 
Folk som åkt förbi måste trott att han var handikapp av något slag, för han var åt alla håll och kanter!
Stegringar, tvärnitningar och allt detta för lite vattenpölar och sånt! Pigg, spänd och nervös i början men lugnade ner sig sen och då var han duktig! Red barbacka också, mysigt! 
 
Min lilla älskade Kiwi har varit med mig hela dagen idag. Sovit jämte mig, försökt bita sönder mina läxor ( tummen upp ) och hon kan faktiskt snurra, sitt fint och sitt. Åh, vad jag tycker om den lilla tjejen!
 
Haha, vem fan kan motså domma ögonen liksom?! sööt.
 
min fina <3
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0