People like you are the reason we have middle fingers.

Hallojs!
 
Chill dag i skolan, men ändå kul. Sen finns det ju vissa personer, dom kanske borde glida in i något mer bekvämare, koma maybe??? :D 
Jaja, har typ pluggat sen jag kom hem, duktig tjej. Börjar få panik. Nu lägger dom in 5895 prov och inlämningar samtidigt, och har fortfarande inte bestämt vart och vilken linje jag ska gå på gymnasiumet. Nej jag får panik nu, det bara kör ihop sig. Fyfan!
Imorgon är det Isaberg med skolan, åh snowboard here i come. Aja, nu ska jag duscha och sen ska jag kolla på någon film, typ Hypnotisören eller Paranormal activity 4!!
Såg btw life of pi igår, ganska sorlig men bra. se den.
pusshej
 
 
bild från branäääs
 
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0