Borta bra men hemma bäst

Igår kväll kom jag hem igen! Var jätteskönt att sova i sin egna säng inatt efter att inte har gjort det på drygt en vecka. Men jag har haft det jättebra och det var jättefint ute till havs.

Ikväll firar nog familjen lite. Pappa har börjat jobba så därför det nog blir ikväll! :)
men mamma lyxade till det på morgonen när jag vaknade för då fick jag amerikanska pannkakor, åh så gott.

Det tar nog liten stund att fixa och gå igenom alla bilder som jag har tagit (särskilt när det är så fint väder nu!) men ni får lite kassa Iphonebilder så länge!


Kommentarer
Postat av: Betty

Så söta tillsammans haha!! :D

2013-07-27 @ 01:01:14
URL: http://bettys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0