Ute till havs igen

Hejhej! Det blev visst så att jag följde med jonathan och dem den här veckan. Mamma och pappa skjutsade upp mig i tisdags så har varit här i två nätter nu! Än så länge har vi tagit det lugnt, solat, shoppat i Göteborg där jag även fick en del fint med mig och igår var vi på bio där vi tittade på the lone ranger med bl.a Johnny Depp som spelar en utav huvudrollerna. Riktigt bra film faktiskt.

Idag fyller jag faktiskt år med dessutom! Japp 16 bast, stor tjej nu. Eftersom jag inte är hemma så har jag inte fått något direkt, förutom 2 småpaketer som mamma skickade med, haha! Och från Jonathan då, samt från hans familj. Så söta. Ni får se allt när jag kommer hem då jag har fått allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0