Sanningar om mig själv

* Dom flesta jag känner är typ såhär " jag vet allt om dig och ditt liv. " ( okej, dom säger inget men tror. ;) )
man ba, bitch please, du vet ingenting. haha, okej nu lät det som att jag hade värsta dark history, inte så jag menar, men ja haha
 
så känner jag om det 
 
 
* Älskar popcorn och äter det i mängder. mmm
 
 
* Alla klagar typ på min musiksmak, men ehe, jag älskar den. :D
 
ååh, denna går 24/7 just nu. såååååå jävla bra.
 
 
* Jag använder 3 olika mascaror på morgonen. 
först tar jag lite, sen fyller jag på med en annan och sen en tredje som jag tar ganska mycket av. haha, fast brukar inte ta så mycket mascara längre i skolan, bara ibland. och mascara är det enda jag använder med. haha bra att veta sådär
 
 
* Typ alla kallar mig blond osv, men jag är fan assmart egentligen.
Seriöst då :(, typ duktig i skolan osv. hihi ( vet att typ 70 % som läser detta himlar med ögonen nu, haha fku
 
 
* Jag kollar på sorgliga filmer när jag är ledsen, så jag kan gråta.
Kan inte börja gråta annars, ( 80 % ;) ) haha cp. inte för att jag är ledsen ofta, men inte på humör då, inte för att jag erkänner det för någon när jag väl är det. haha, låter som världens deprimerande person, men missförstå mig inte, haha 
 
bild från i 8:an. haha, hade alltid tjocktröjor då. muppN
 
* Har one love ♥
( in my dreams, alltså. )
 
//Sofie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0