Sanningar om mig själv

 
* Jag fick Ehec när jag var liten.
( xd )
 
* Jag tycker om att vara ensam.
Bara sitta helt ensam med något att äta framför film. Åh, bland det bästa som finns.
 
* Jag hatar att göra mina föräldrar besvikna.
Händer dock lite för ofta, haha. 
 
* Jag tycker inte om när folk kommer mig för nära.
Känns hela tiden som att folk kommer lämna mig. Haha, det gör dom ju inte, men haha.
 
* Jag tänker alltid " nej, jag vet att personen kommer komma tillbaka och säga förlåt. då ska jag inte förlåta den, den förtjänar inte det. "
Slutar alltid med att det räcker att dom skriver ett simpelt förlåt så är allt glömt. Haha, jaja, det är ju bra på ett sätt också :)
 
* Jag är en stark person, på insidan.
Det intalar jag mig själv iallafall.

be strong
 
//Sofie

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0