Now you're just somebody that i used to know

Hallojs!
 
Igår var en dålig dag som sagt, så sorry :*
 Idag var det ganska bra. Solade någon timme när jag kom hem, och sen åkte jag till Stackebo för att se Emilia och Felicia rida! :) Så duktiga var dom! :)
 
När jag kom hem bestämde jag mig för att rida i paddocken.Har inte ridit där på över ett år med Prince.. Han skötte sig exemplariskt, han går ju inte i form helt korrekt men han är på god väg, sökte sig neråt så fint med!! Vänstergaloppen gick super och högergaloppen gick sådär, sen var han aspigg. Han har aldrig gått så bra på våra tidigare ridpass.
Får göra det oftare, Prince verkar tycka det är roligt när man väl kommer igång. As nöjd är jag.
 
Imorgon äre Fredag, behöver inte säga mer, puss
 
Felicia :)


 
Emilia :)

Vet att bilderna blev baad, men har zoomat in på de flesta och ah, haha, och jag skiter i det! 
 
//Sofie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0