Du är som att andas för

 
bilder på oss tjejer innan vi stack, snodde bilden från bettys instagram ;)
 
 
För ovanlighetenskull hade jag lockigt hår igår! Är inte förtjust i det alls på mig, men Fanny gör fina lockar så ;)
 
maffialigan
 
Igår var det ju som sagt figys inspark. Vi var ett gäng hos Amela innan vi drog till sigges. Det var jättekul där, träffade massa gamla vänner, från skolan och från konfan! Kom inte hem förrens 4, är nästan äckligt trött idag.. Förövrigt är jag helt nertäckt av hästdreggel och grejer, mysigt.. Var nere hos hästarna en stund och myste, helt översociala!
   Jaja, ikväll kommer några av tjejerna till mig, sen drar vi på gkc:s inspark. Ändå lite gött att den är i kulltorp, så jag bara kan gå hem när jag vill. 
Nu måste jag gå och duscha och sen ska vi fira min bror då han fyller 18 idag, puss!
 
- Sofie
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0