I'm sorry, it's all that I can say

 
 
Sjukt bra helg! I Fredags var jag i Hillerstorp, åt älskade sibylla med mina tjejer och sen gick vi ut och träffade lite folk!
 Igår stack jag och Alice till Gnosjö för att gå på en 18-års fest. Selma kom förbi en sväng också, först var vi hos Vu med Jacky och sen så drog vi dit! Hade jättekul iallafall!!
  Sov ganska länge idag,  sen red jag Prince i ösregnet, fyfan vad jag hatar regn!
Idag ska jag bara chilla, snackar skype med vildboisarna och elin. ;)
ha det bra, puss
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fanny: Okej (: jag var hemma, kom i torsdags men ville inte :)
Hihi ja det var riktigt mysigt kan jag säga!

2013-09-15 @ 21:43:18
Postat av: Emma

Haha. Glömde namn!!

2013-09-15 @ 21:43:41
URL: http://emmalottaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0