fotobok på g

Söndagen börjar gå mot sitt slut och jag ska strax gå och lägga mig. Har suttit med min svenska de senaste timmarna för att försöka få ihop min redovisning till tisdag som jag hoppas kommer gå bra! Det är även det första nationella provet den dagen i engelska så vi hoppas på goda resultat då med.
 
Jag har de senaste veckorna klippt och klistrat ovanligt mycket eftersom jag håller på med min fotobok som det är bilder i från 8:an till 9:an. Tycker det är roligare att göra något av alla de bilder jag tar än att bara studera dem från datorn. Det är dock lite kvar men sedan kanske jag kan visa er några sidor! 
 
såhär såg det ut på mitt golv för några veckor sedan, haha!
 
 
 
-Fanny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0