Dag 01- Ett nytaget foto av dig och 15 fakta om dig själv.

* jag är extremt omogen, det kan jag faktiskt stå för 
 
* jag är sjukt lat
 
* jag är inte förhållande-typen direkt
 
* jag kan åka vattenskidor, skidor och halvt snowboard
 
* jag är en väldigt oseriös människa, är ganska oseriös med livet överhuvudtaget och bryr mig inte så mycket
 
* jag älskar mat. verkligen älskar. om jag kommer hem och det är "äcklig mat" förstörs resten av dagen
 
* jag är en riktig film/serie nörd
 
* jag är alltid trött, kan somna närsom 
 
* jag har en otrolig fobi för möss och råttor
 
* jag skriver på datorn utan att kolla på tangenterna vilket får mig att känna mig hur duktig som helst
 
* jag blir generad jättelätt, även för sånt som inte ens är pinsamt ibland
 
* jag älskar adrenalinkickar, får mig att känna mig levande
 
* jag är ofta rätt blyg i början när jag träffar någon för första gången (i nykter tillstånd då), men ja, mina vänner vet att jag aldrig slutar prata
 
* jag älskar att kolla på skräckfilmer, men är jätterädd när jag väl gör det
 
* jag ljuger nästintill aldrig, men jag är värdelös på att ljuga i vilket fall som helst
 
 
detta var den senaste ego-bilden jag tog, så ja.
 
- Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0