Mitt 2014 del 1

Eftersom att jag bloggar så segt kan jag likaväl börja redan nu.
 
 
Januari
Vaknade upp hos Amela efter ett riktigt roligt nyårsfirande med härliga människor, trots att Myran fattades hade jag väldigt kul! Annars var jag mycket med mina kära vänner, myste med hästarna och var med Agnes.
 
Februari
Åkte skridskor med goingar, var i Isaberg med Elin och Selma, red Prince, hittade Myran i en soptunna, hejdå-fika till Anton som bytte skola och var på en grym hestra-fest med mina girls.
Mars
Åkte fyrhjuling, roliga kvällar med kompisar, 2-års jubileum med Curiosa, en riktigt rolig lagfest i Vällersten, (betty tyckte att den var extra rolig ;)), myspys med hästarna och en mysig middag på Jensens med klassen.
 
- Sofie

Kommentarer
Postat av: BEETTTZ

hahahahah assåå sofieee! :*
jo men vällerstensfesten glömmer jag aldrig!

2014-12-01 @ 22:07:34
URL: http://bettys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0