in the summertime

Sommarloooov!
 
Så sjukt skönt, 9 veckors ledigt. Big love. Kommer sakna en hel del faktiskt, vi har så sjukt kul i vår klass och har kommit väldigt nära några som jag faktiskt inte trodde. Har fått många bra minnen och fler ska det bli! Har även hållt kontakten med mina brudar och en hel del boys som inte tog gkc också, vilket är sjukt nice!
 
Jaja, annars har denna veckan har varit chill, paddling, film, mys med klassen, har börjat kolla på Revenge och ja, tatuerat mig hehe. Är sjukt nöjd faktiskt! Nu ska jag jobba i tre veckor på dagis, sen ska jag göra vad jag gör bäst - chilla lide. hehe
 
ha det bra, puss!
 
min snygga vän amela fyller också 17 idag, så grattis till henne! här får ni lite random bilder sen året
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
- Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0