Dag 11- Lite kort om din familj

Först har vi ju då mamma och tomas. Dom är gifta och har varit tillsammans sålänge jag kan minnas. Troligtvis världens mest omognaste och efterblivnaste människor jag någonsin träffat, men dom är okej ändå. Dom har fått Moa och Linus tillsammans. 
 
Sen har vi ju då pappa och martina, snart fru till pappa hehe. Dom har med också varit tillsammans sålänge jag kan minnas och pappa friade för ett tag sen så dom ska väl gifta sig så småningom. Dom har fått Agnes tillsammans.
 
 
Sen har vi robin,19, mitt enda "helsyskon" som nu pluggar i Halmstad. Och sen Moa, 12. 
 
 
Sen har vi då Linus, 11, och Agnes, 8.
 
 
 
 
  
Sen har vi ju djuren med, lurre, misse, musse, kiwi, snokis, prince, curiosa, lodis och baby doll. 
 
- Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0