wake me up

Tjaa
 
Lugn vecka. Har tränat, varit i stallet och kollat på sons of anarchy. Idag övningskörde jag med pappa i någon timme och sen var jag och hälsade på mitt lilla hjärta. Snart ska jag iallafall dra till Fanny och kolla på melodifestivalen, mys. 
 
Just nu är mitt liv så sjukt tråkigt. De flesta av mina vänner börjar fylla 18 och tar körkort, medan jag själv får vänta i över 7 månader till. Jag vill vara 18 nu, jag vill ha körkort, jag vill pierca mig, jag vill tatuera mig, jag vill kunna dölja mitt cola-beroende för mamma, gifta mig och kunna åka vart jag vill. (Okej, gifta mig var ett skämt.) Men helst av allt vill jag nog vara 20 så jag kan gå in på paradiset och köpa vad jag vill. 
 
 
 
 
 
- Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0